/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvordan lukker man et spørgsmål?
Fra : KlausG
Vist : 388 gange
50 point
Dato : 23-05-03 15:30

Jeg fandt selv svaret på mit spørgsmål, så der er ikke grund til at folk bruger tid på at lede efter svar. Jeg kan således heller ikke give points for svar, men synes det vil være meget godt, at svar + spørgsmål bliver i systemet.

KlausG

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 23-05-03 15:36

Fandt du svaret på dit spørgsmål EFTER du havde skrevet det og sendt det ind????? Godt gået....eller henviser du til tidligere indlæg? isåfald vedlæg et link så vi kan se hvad det handler om...
Laurenzio

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 23-05-03 15:49

Et spørgsmål kan kun lukkes ved at du klikker "accepter som svar". Hvis du synes alle svarene er så håbløse, at du ikke vil give nogen points for det, er der jo ikke noget at gøre ved det...spørgsmålet kommer til at stå som ubesvaret i al evighed! Du kan så selv lægge en kommentar til sidst om, at folk ikke skal bruge tid på det.

hvis de svar der er løbet ind er bare nogenlunde, vælger du det der kommer nærmest og klikker "accepter som svar".

mvh Christina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-05-03 19:15

Jeg har ikke noget svar, men spørgsmålet er spændende, så jeg bliver og ser om der kommer et godt resultat.
Emesen.

Kommentar
Fra : KlausG

Dato : 24-05-03 00:39

Kære Laurenzio, Christina og Emesen,

spørgsmålene jeg refererer til var under kategorien musik. Jeg søgte tabs til to sange af Robbie Williams, som jeg - da der ikke lige var så mange bud på dem - selv lyttede mig til i stedet. Jeg tænkte blot, der måske var andre der ville have glæde af mine svar, så derfor kunne jeg godt tænke mig de blev stående, frem for at spørgsmålene skulle slettes, hvad der tilsyneladende heller ikke synes muligt?

Der var desværre ikke rigtig nogen af de bud der kom, der selv om de var sendt i bedste mening, rigtigt kunne bruges som svar, og derfor heller ikke accepteres. Jeg synes det vil være urimeligt, at andre skal købe et svar, som ikke er acceptabelt, så derfor vil jeg ikke benytte mig af den mulighed.

Jeg håber som du Emesen, at der kommer et godt resultat ud af mit lille spørgsmål her Det kunne være rart at vide til senere, om man skulle komme i en lignende situation...

Mvh Klaus

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 24-05-03 15:25

Hej Klaus

Hvis jeg har været i den situation, at jeg på anden måde har fået løst mit problem, eller ikke kunne bruge nogle af svarene, ja så har jeg, når de har været "åbne" længe, simpelt hen trukken lod om hvilken kommentar jeg accepterede som svar.

Har så i en kommentar ærligt sagt at jeg ikke kunne bruge nogle svar, men havde godkendt ved lodtrækning.

Syntes det er mest fair at man på et tidspunkt lukker sit spgsm, så andre ikke bruger tid på at lede efter et svar man alligevel ikke kan bruge

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : mccracken

Dato : 26-05-03 00:23

Det ville være fint om du lukkede spørgsmålet

hilsen

mccracken

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-05-03 00:38

mccracken..det er jo ikke det svar, manden efterlyser!

Og der er ikke noget svar på det,udover at lade være med at lukke spørgsmålet, så andre brugere ikke skal betale for at se at der ikke er noget svar! Eller også skal Klaus lægge tabsne ind selv og derefter vælge en kommentar som svar!

spørgsmålet er beundringsværdigt når man tager i betragtning af hvor mange, der efterlyser et svar og derefter aldrig reagerer mere...hvilket er p....irriterende, når man har brugt lang tid for at finde et fyldestgørende svar!

så...rspekt, men ingen hjælp!!

mvh Christina