/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
produktnøgle
Fra : jabalya
Vist : 679 gange
100 point
Dato : 22-10-11 19:09

Jeg er igang med at installerer xp pak3,,og det er den første gang den bede mig om produktnøglenda ,jeg har installeret den uden nøgle,jeg har fundet en nøgle i cd èn men virke ikke ,er der nogen kan hjælpe

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-10-11 19:16

Recover lost Windows product key (CD-Key)
http://www.nirsoft.net/utils/product_cd_key_viewer.html

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 22-10-11 19:20

mener også du kan instalere bare ved at sprige over nøglen over. Men så virker windows kun 30 dage. Det må du så løse inden de er gået !!
hilsen Steen

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 22-10-11 19:47

Citat
men virke ikke ,er der nogen kan hjælpe

Hent programmet SIW, så finder den sikkert alle dine koder
Men - er det en lovlig XP =?????
har fornyligt indstalleret samme, og SKULLE IKKE bruge nogen form for aktivering..?

ELLERS SØG PÅ jellybean xp - eller noget i den stil = på Google

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-10-11 20:42

Citat
mener også du kan instalere bare ved at sprige over nøglen over. Men så virker windows kun 30 dage. Det må du så løse inden de er gået !!
hilsen Steen

Der skal både bruges en produktnøgle og aktiveres.

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 29-10-11 15:33

Klaudi:::og alle Tak , men kunne ikke finde nogen produktnøgle,,,jeg har en original kopi af pak3 som fik fra arbejde,, (arbejde ikke mere der) jeg har nogen produktnøgler som har brugt før men ikke til pak3,

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-10-11 16:56

Du skal da normalt ikke bruge en nøgle til servicepack 3,
eller er det en XP Home/Pro cd, med slipstreamet servicepack 3 på du har?

Så burde du kunne bruge den produktnøgle du har!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-11-11 13:15

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-12-11 11:05

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-01-12 23:26

prik-prik

Kom godt i gang
http://www.kandu.dk/faq.aspx#25