/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Er der nogen risiko ved PayPal?
Fra : FrejaFlop
Vist : 711 gange
20 point
Dato : 22-10-11 17:49

Hej Kandu. Een fra England skal betale et beløb til mig og vil gerne bruge Paypal til at indsætte pengene på min Paypal konto. Er der nogen risiko for mig ved det? Jeg vil jo kunne se når han har indsat pengene til mig. Jeg har ikke brugt det før - men vil samtidig spørge om det koster noget for mig at modtage penge- er der et Paypal gebyr for modtager? Hvem har nogle erfaringer....sig endelig frem - da jeg som nævnt ikke er bekendt med systemet Pay Pal.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 22-10-11 17:53

Ja, det koster dig penge.

Hvad tror du paypal lever af?

Kommentar
Fra : FrejaFlop

Dato : 22-10-11 18:28

Hej Bille1948 - Kan du oplyse hvad det koster i gebyr - sådan cirka?

Accepteret svar
Fra : gwh

Modtaget 30 point
Dato : 22-10-11 18:42

https://www.paypal.com/dk/cgi-bin/webscr?cmd=xpt/Marketing/general/NewConsumerWorks-outside Hej prøv om du kan finde svar på dine spørgsmål her.
Mvh. gwh.

Godkendelse af svar
Fra : FrejaFlop

Dato : 22-10-11 19:17

Tak for svaret gwh.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 22-10-11 19:19

Citat
Hvad tror du paypal lever af?

Glade kunder og RENTER.
Der kan jo gå dage før penge bliver sendt videre.
Så vidt jeg lige kan huske, tager de et gebyr på hele 5.- ??? 5% PR 100.-
som modtageren af pengene skal stå for, men vil ikke lige hænges op på det,
jeg bruger det selv, men kun til betaling i udlandet, da jeg er fri for omregning
af valuta...
Ellers har de en Dansk afdeling, spørg der.
https://www.paypal.com/dk
Ovenstående link er fin nok _ MEN.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 22-10-11 19:19

GLEM DET