/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Nogle der har problemer med Oister?
Fra : Nysgerrig_2011
Vist : 584 gange
50 point
Dato : 21-10-11 14:22

Hej med jer.

Vil gerne høre om nogle er kommet i problemer med Oister Internet.

Eftersigende er mange blevet opkrævet et urimeligt højt beløb grundet en fejl i Oister's systemer. Jeg vil gerne høre din historie, for jeg overvejer at gå til medierne med historien.

Hvorfor nu det?

Iflg. Oister's egne abonnement betingelser vil de udsende en e-mail 1 uge før opkrævning som bekræfter at "nu skal Oister hæve på kontoen" samt en sms.

Dette er bare ikke sket i mit tilfælde, hvorfor de nu vil opkræve over 1000 kroner på tilbagevirkende kraft.

Andre i samme båd, lad mig høre om sagen.

Mvh.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-10-11 14:39

Ingen problemer med Oister hos os.

Du har hele tiden vidst at du skal betale og kunne have kontaktet Oister inden beløbet var blevet så stort men det har du bevidst undladt

Kommentar
Fra : Nysgerrig_2011

Dato : 21-10-11 16:17

Jeg har ikke undgået noget eller undladet at betale, det forekommer mig bare underligt at, til trods for de har fået mine "personlige" betaling kort-oplysninger, altså kortnummer og de sidste 3 vidunderlige cifre, ikke trukket iflg aftalen.

Jeg har ikke været opmærksom på problemet, har dog hele perioden været på min e-mail da dette var dengang meget af min kontakt til vennerne i DK.