/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Ficus microcarpa Ginseng bonsaitræ
Fra : Bube12
Vist : 780 gange
10 point
Dato : 21-10-11 00:55

jeg har købt en ficus microcarpa Ginseng bonsai træ fra Ikea. kunne mærke at træet blader blive krøllet og bekymre over det,,har I et svar på det? VH

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 22-10-11 07:17

Hvis tomatplanter har en gadelampe i nærheden, der lyser hele natten, får de khøllede blade, da deres natprocesser så ikke fungerer ordentligt. Det kan være en mulighed at det også er tilfældet her, og ellers kan det være et mangelsygdomstegn.