/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Elektronisk tændingsmodul til puch
Fra : mjo2504
Vist : 1539 gange
200 point
Dato : 19-10-11 11:04

Hej Alle knallert venner...

Jeg har et spørgsmål, eller nok nærmere en efterlysning... Jeg har på west-import.dk set de sælger et elektronisk tændmodul til Puch Maxi, til 495 + porto. Det er kort fortalt et modul der erstatter tændspole, kondensator og platiner. Modulet ligner til forveksling en normal tændspole.

Efter at have kigget rundt på nettet er jeg kommet frem til en producent fra Bosninen-Hercegovina, som producere dette modul. Producenten hedder VEC DOO. Jeg har skrevet med dem for at høre hvor jeg kunne købe dette modul, og de henviser mig til West-import.dk.

Modulet ser sådan ud: http://www.vecignitions.com/data/english/tv2e.html
Det skal siges at west-import sælger dem under navnet Italy Racing - men det er VEC ignitions der producere dem.

Nu kommer mit spørgsmål så: er der nogen der ved hvor man ellers kan købe sådan et modul? Jeg ved de også kan monteres i en kædesav og bådmotor, så måske der er nogle forhandlere af denne type maskiner der sælger dem.

Jeg er overbevist om at modulet ikke er så dyrt, hvis man køber det under sit rigtige navn, i stedet for maskeret som noget italiensk produceret! Håber nogen kan hjælpe mig...

På forhånd tak.

ps. et link til eller et tlf. på en forhandler (i DK eller Udland) er et tilfredsstillende svar!!

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-10-11 16:27

Prisen syntes jeg er rimelig
tror næppe du vil finde bedre priser, under et originalt navn.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 19-10-11 18:49

http://www.alibaba.com/product-free/11284846/Ignition_Module_TV_2E_Replace_For.html

giv et bud,........
hvis du køber nok af dem kan du sikkert konkurrere på prisen,...

Kommentar
Fra : mjo2504

Dato : 19-10-11 18:58

@EA-HS... Det linker ikke til andet end producenten, så det hjælper ikke så meget. Hvis du søger på VEC + modulnavnet kommer der et hav af den typer sider frem, men ikke nogen forhandlere. Så det var mest hvis der sad nogen derude som kendte til en forhandler... fx. i Sverige eller tyskland!

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-10-11 00:32

Prøv om du kan finde noget her.
http://www.dmcn.dk/links/default.asp?KATEGORI=80
Jeg har set flere af slagsen, dog ikke til knallert, men ved aldrig?

Kommentar
Fra : mjo2504

Dato : 24-10-11 10:15

@nomore:

Det ser ikke ud til modulet er der inde, har været siderne igennem...

@ ALLE: Er der virkeligt ingen der har en idé om en anden butik der forhandler dem?? sliberi eller maskinfabrik...

Annuller spørgsmålet
Fra : mjo2504

Dato : 23-01-12 17:41

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål