/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
kloakproblemer?
Fra : denevigeuheldige
Vist : 609 gange
50 point
Dato : 18-10-11 09:43

Efter at vi har skiftet vores ellers velfungerende 20 år gamle toilet ud med et helt nyt vølund er vi begyndt at på problemer med at toilettet kan "trække igennem".
Problemet opstår kun når det regner en del, ellers ikke.
Nogen der kan tippe hvad jeg kan gøre?

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 18-10-11 09:50

Hej
Er du sikker på at når i bruger papir, skal der det store skyl til,
så i må ikke kun bruge det lille skyl.

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 18-10-11 10:16

Ja det er afpasset.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-10-11 11:11

Regnvandet må løbe i kloakken som måske er stoppet lidt til der hvor de løber sammen..

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-10-11 11:49

Laver Vølund toiletter ?

Der må jo så være centrifugering indbygget

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-10-11 14:28

Ja LuffeA - med 1600 omd..............................................men der skal holdes godt fat.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-10-11 17:25

Citat
Ja LuffeA - med 1600 omd..............................................men der skal holdes godt fat.

Så er man da helt sikker på at blive tømt for l***

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 25 point
Dato : 18-10-11 23:46

Nye toiletter kører 2/4 L skyl
Ikke alle kloaksystemer kan klare sig med så lidt vand.
Jeres symptomer tyder på at i skal regulere det lidt op, prøv 3/6 i et stykke tid og se om ikke det hjælper

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 20-10-11 12:38

LuffeA> haha ifø var selvfølgelig navnet. Måske overvejer vølund at udvide sortimentet? lol.

Godkendelse af svar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 20-10-11 12:39

Tak for svaret EXTERMINATOR. Vi prøver en justering.