/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Venste-klikke i Chrome
Fra : helpmeifyoucan
Vist : 882 gange
500 point
Dato : 16-10-11 10:32

Jeg har med stor fornøjelse skiftet til Chrome, men oplever nu, at jeg på hjemmesider (bibliotek, butikker mv., der har "rullegardiner", hvor man kan vælge størrelser/sider, ikke kan få "rullegardinet" til at åbne sig. Den blinker bare et øjeblik. Er det noget, der kan ændres i nogle indstillinger? Jeg oplever ikke problemet i IE.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-10-11 13:14

I have spent hours searching and posted on this site last night. My drop down menu would only flash and not let me choose any option. I found a suggestion on cleaning my wireless mouse. Didn't know that there was a little laser 'eye' underneath. Blew it with my hairdryer to remove any dust and cleaned with a damp q tip. Bingo - all back to normal.
http://www.google.com/support/forum/p/Chrome/thread?tid=41a7fa115c6f60f1&hl=en

Lyder mærkligt at det kan hjælpe at rense musen, men det er da et forsøg værd!

eller måske bruger du Roboform
I'm experiencing the same issue. I have discovered that Roboform is contributing to the problem. While inconvenient, I have found that i can fix (until it happens again) the problem by going to Wrench --> Tools --> Extensions and then selecting 'Reload' located under the Roboform extension icon.
fra samme link

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 16-10-11 14:36

Nej, der er ikke noget at rense og derfor ligger løsningen heller ikke der. Men når jeg slår roboform fra virker det. Hvad er sammenhængen og hvad er løsningen? Jeg kan ikke undvære roboform.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 500 point
Dato : 16-10-11 14:43

Du skal nok bare installere den RIGTIGE roboform

http://www.roboform.com/platforms/browsers/google-chrome

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-10-11 14:51

Opgrader Roboform til ver 7.5.6.

Please upgrade to RoboForm ver 7.5.6. we fixed several crashes and bugs there.
http://www.google.com/support/forum/p/Chrome/thread?tid=41a7fa115c6f60f1&hl=en

Godkendelse af svar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 16-10-11 20:01

Genialt - det virker!

Jeg havde ellers installeret chrome-versionen, men den må været røget i forbindelse med en opdatering af roboform. Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-10-11 20:16

Det var så lidt!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-10-11 20:31

Selv tak...