/ Forside/ Interesser / Helbred / Ernæring / Spørgsmål
10  erling_l 304
Fiskeolie tilskud
Fra : whoami
Vist : 2730 gange
20 point
Dato : 15-10-11 20:17

Er der nogen af jer der spiser fiskeolie, og hvilken? Jeg har læst mig frem til, at fiskeolie skulle være rigtig godt for huden (specielt ved tør hud). Er der andet jeg kan tage sammen med ovenstående for at hjælpe min krop i gang? Jeg har ikke lyst til at spise en håndfuld piller hver dag, men jeg er villig til at prøve for at se om det ikke kan hjælpe bare lidt - jeg er godt klar over, at der ikke findes 'mirakelpiller'. Jeg er i gang med en livsstilsomlægning (mere motion, sundere mad, nedtrapning af søde sager), men det går langsomt. Jeg mangler energi (og har absolut ikke det der ligner rygrad). Jeg håber, at nogen herinde kan rådgive/fortælle om, hvad de tager og hvorfor - og om det hjælper.

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 15-10-11 22:12

Prøv at gå ind på www.lifepack.no og læs om deres basis pakke og andre produkter.

Jeg kan godt have svært ved at tro på alle disse helse produkter der er på markedet, men jeg blev anbefalet denne basis pakke.

Jeg lovede min veninde at give det en chance på et 1/2 år, da natur produkter skal have tid til at virke i kroppen. Efter 3 måneder kunne jeg mærke at jeg havde mere energi, og nu et år efter har jeg det meget bedre, end jeg har haft i mange år. Jeg har tabt 8kg uden at gøre noget, mit hår er blevet kraftigere og mine negle er blevet stærkere, min hud er ikke tør mere, men det vigtigste for mig er at min almene tilstand er rigtig god.

Det er ikke et pyramide selskab, men et helt almindeligt forretnings foretagende.

De mennesker der kender lidt til radiolægen Carsten Vagn Hansen, ved at han også interesserer sig for det naturen kan gøre for menneskekroppen. Han anbefaler denne basis pakke, da den indeholder: en dåse med fiskemælks kapsler, en flaske med over 20 forskellige flydende urter og en dåse piller med D3 & K2 vitamin.

Men gå selv ind på deres hjemmeside og læs om de forskellige ting. Jeg fortryder ikke at jeg er begyndt på disse produkter.

Og til dem der nu vil råbe: REKLAME så gør det bare, for jeg må godt henvise til noget der har gavnet mig, og som jeg tror vil gavne andre.

Hilsen malmin

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-10-11 22:24

Og lifepack tilhører svindlerfirmaer der lænser vores konto i samme øjeblik man siger ja til
deres s.k. helseprodukter.
Man køber de samme varer til en brøkdel af prisen i Aldi m. fl. butikker.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-10-11 22:26

Bid ikke kapslerne i stykker, de smager gennemtrængende af fisk.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 15-10-11 22:43

De to første indlæg lugter .

Det er ikke af fisk , men af skjult reklame.
Der må gemme sig samme svindler bag dem begge.

Kommentar
Fra : whoami

Dato : 15-10-11 22:48

http://www.facebook.com/eqology

Jeg ved ikke om de to første indlæg lugter. Jeg fandt denne pålidelig netbutik:

www.med24.dk

http://www.med24.dk/kosttilskud/fiskeolie/index.php/cPath/91_171

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 15-10-11 23:39

Ved bl.a. hudproblemer kan det anbefales at tage både fiskeolie og kæmpenatlys-olie.

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 16-10-11 21:52

Mange eksperter anbefaler, at man tager fiskeolie som tilskud til en sund kost, da de færreste får spist tilstrækkeligt med fisk.

I følge Tænk er Matas fiskeoliekapsler gode til prisen.

Jeg benytter i øjeblikket Bilkas fiskeolie p.g.a. nogle gode tilbud.