/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Download software
Fra : tadeo
Vist : 781 gange
100 point
Dato : 13-10-11 12:55

Når jeg vil downloade software, kommer vindu frem,
de aktuelle sikkerhedsindstillinger tillader ikke denne handling.

Det skete dags dato, et ridegeringsprogram til PDF filer.

Jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg ændrer disse indstillinger.

Hvordan sker det?

På forhånd tak for hjælp.

tadeo

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 13-10-11 12:58

Glemte at tilføje jeg bruger Win 7 32 bit

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 13-10-11 14:27

Prøv lige at kikke i kontrolpanelet brugerrettigheder. Du skal være logget på som administrator for at have ret til at lave det du vil.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 13-10-11 15:04

Jeg er logget på som administrator, men kan ikke komme videre,
kan du skære det lidt ud i pap, så jeg kan forstå det, har ændret i brugerkonti,
det hjalp ikke.

Tadeo

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-10-11 18:28

Når du downloader noget så kommer der en lysebrun bjælke oppe på skærmen ved dine funktionslinier. Den klikker du på og siger tillad.

Den kommer hver gang du henter noget fra nettet og det er dumt at slå den fra for så henter den ikke noget skadeligt uden du har mulighed for at sige nej.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 14-10-11 01:03

Få en download manager, så henter den automatisk filerne
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-freedownloadmanager.php

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 14-10-11 15:52

Når du downloader noget så kommer der en lysebrun bjælke oppe på skærmen ved dine funktionslinier. Den klikker du på og siger tillad. citat.

Det er det ikke, men et seperat vindu med den tekst jeg tidligere har citeret.

venlig hilsen tadeo

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 100 point
Dato : 14-10-11 20:54

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Få en download manager, så henter den automatisk filerne
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-freedownloadmanager.php

Godkendelse af svar
Fra : tadeo

Dato : 17-10-11 16:31

Tak for svaret nomore.

Du er den den kom nærmest til løsningen af problemet.

Jeg vil dog her i efterårsferien rense min Comp.

Venlig hilsen Tadeo

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 18-10-11 00:52

Kender ikke selv programmet,
SELV bruger programmet - IDM, hvis det er småfiler
ELLERS kan jeg kun anbefale JDownloader -
den henter alt, hvad du klikker på, også fra TUBER´ne

Hvis du vil rense din PC så prøv de 2 her

http://www.wisecleaner.com/download.html

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 18-10-11 00:54

NB:
Kan kun anbefale dette program
http://pdf-xchange-viewer.en.softonic.com/