/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
word/wordart
Fra : jensviggo
Vist : 2678 gange
30 point
Dato : 11-10-11 07:46

Jeg ved, at man kan lave en tekst der f.eks. er i en cirkel, dvs, man skriver i en crkel, men tro mig, jeg kan ikke finde den, har 2010.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 11-10-11 08:01

Du bruger bare den buede udgave og når du har den på siden, trækker du i hjørnerne...

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 12-10-11 08:23

den buede udgave, hvor finder jeg den????

jensviggo

Kommentar
Fra : webm

Dato : 12-10-11 16:55

i Wordart som skrevet...

Gå ind og find Wordart - figur nr. 3 fra venstre er en buet udgave og når du sætter den ind på siden er der en "tekstboks" som du kan trække i hjørnerne...

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 13-10-11 07:07

Indsæt din tekst her

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 13-10-11 07:15

jeg tror jeg har formuleret spørgsmåler forkert, det jeg vil er at kumme skrive i cirkler, altså som hvis man skriver på et bildæk hele vejen rundt.
Jeg åbner et nyt tomt dokument i word, vælger indsær, vælger wordart, vælger nr tre fra venstre, som er hvidligt A, (der er 30 forskellige farver at vælge imellem), så kommer der en tekstboks fre, som jeg kan gøre større, og dreje rundt med, så sker der ikke mere, jeg kan ikke få nogen cirkel frem ved at trække i hjørnerne, hva gør jeg forkert???????????

Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 30 point
Dato : 13-10-11 15:38

Du har simpelthen bare taget den forkerte...

Du skal tage den der lidt buet (ligesom en sur mund) - uanset hvor den så står henne i dit skema

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 13-10-11 17:42

Tak for svaret webm.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 13-10-11 22:01

Det var så lidt...

Kommentar
Fra : thewizards

Dato : 07-03-16 17:12

Jeg fatter heller ikke hvordan jeg får en buet tekst i Word 2010. Jeg vælger et tilfældigt A, og vuptig fremkommer en tekstboks som jeg skriver i. Jeg trækker i de hjørner der er, men ingen tekst buer. Jeg tror også at jensviggo har opgivet.

HJÆÆÆÆÆÆLP