/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Kan man låse en 3210 op uden kabel??
Fra : Cassie80
Vist : 234 gange
20 point
Dato : 22-05-03 23:40

Jeg har en gammel 3210, der skal låses op fra et debitel abon. Men jeg har fået at vide at det kan gøres meget nemmere.. jeg har været inde på www.mobilunlock.dk men de kan ikke låse dem op, da de kun har fra 3510 og opefter. Hvis der er nogen der kan sige mig hvor jeg kan finde en side der gør det gratis, så ville det være en stor hjælp.

Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 23-05-03 09:13

Hej Cassie80.
Hvis du har haft dit abonnement i mere end 1/2 år låser debitel den op gratis, de må ikke låse telefonen i mere end 1/2 år. Så kontakt dem så kan de give dig en kode der låser netop din tlf. op, og det koster dig ikke noget.
Hej fra Notatoy

Kommentar
Fra : Cassie80

Dato : 23-05-03 11:28

Jeg har prøvet at kontakte debitel, dengang mine 6 mdr var 2 udløbet, men de sagde at jeg skulle have den sendt ind så at de kunne låse den op (med kabel osv)..

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 23-05-03 12:04

hmmm.... det lyder da underligt.
Jeg tror dog ikke du kan få den låst gratis op, hvis du ikke vil have debitel til det. Prøv da at ringe til dem igen.

Men ellers kan du prøve at finde en unlocker på: http://www.dkunlock.dk/vissog.asp?mode=sog&marke=6&model=3210&omrode=nej alle disse skule låse en 3210 op, men du kommer nok til at give et beløb.

Kommentar
Fra : kdp85DK

Dato : 25-05-03 04:09

her er et link til en masse nokia stuff... håber du ka bruge det http://mobile.box.sk/manufacturer.php3?newsprj=nokia
-over and out-

Kommentar
Fra : joker

Dato : 26-05-03 22:24

Det kan ikke lade sig gøre at låse 3210 via mail, da det er en DCT3 telefon. Du skal sende den til en som kan gøre det med kabel.

mvh.

www.BefriMinMobil.dk

Kommentar
Fra : johs

Dato : 01-06-03 03:10

JOKER har RET..........