/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
Hc Andersen
Fra : jensviggo
Vist : 636 gange
21 point
Dato : 10-10-11 07:15

Jeg skal til barnedåb på søndag, og i den anledning har jeg tænkt at købe Hc Andersens børneeventyr, jeg har tidligere givet den som gave, men tror I jeg kan finde den (på nettet) bogen er vist nok i ca A4 format og rødbrun indbundet, mon der er nogen af jer der husker bogen/bøgerne, der er vist to? og hvor jeg kan købe den/dem. Har ledt, men de bøger der dukker op er med nogle spraglede indbindinger, det vil jeg ikke ha´ .

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 10-10-11 07:49
Kommentar
Fra : pifo

Dato : 10-10-11 07:52

Du har muligvis set denne:
http://www.rosinante-co.dk/Books/9788714299149.aspx

Den ser spraglet ud, men det er fordi bogen er i en kassette.
Bogen selv er rød (eller blå, hvis du vil have det)

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 31 point
Dato : 10-10-11 07:54

Der findes en jubilæumsudgave:

http://www.g.dk/bog/samlede-eventyr-og-historier-med-cd-roed-h-c-andersen_9788714299149

Stadigvæk er det bare kassetten, der er spraglet, men selve bogen er ensfarvet.

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 10-10-11 15:01

Tak for svaret pifo.

Bogen er købt pakket ind, det ordned boghandelen dog og jeg fik den i blå version, så nu er alle glade, håber jeg

mvh

jensviggo