/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Optimering af søgeresultat på Google
Fra : Rao
Vist : 582 gange
100 point
Dato : 09-10-11 18:48

Hej

Jeg har en hjemmeside som jeg ønsker at optimerer i søgeresultat på Google.

Dvs. at når nogen søger på et kursus som jeg tilbyder så at min hjemmeside bliver vist i google søgning på den 1. side.

Er der nogen her der ved hvordan det gøres bedst og billigst?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-10-11 19:01

Bedst koster moneter, sådan er det

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-10-11 19:03

Brug de penge på reklame i lokalområdet hvis ikke du vil ha kursister fra hele europa

Kommentar
Fra : Bittersnaps

Dato : 09-10-11 20:01

Der er lige blevet spurgt om det her: http://kandu.dk/spg158228.aspx

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 10-10-11 07:01

Læs her:

adwords.google.dk/

Kommentar
Fra : Bittersnaps

Dato : 11-10-11 10:01

@Teil: Det koster ikke nødvendigvis moneter - det kræver bare, at man har indhold, som passer til søgningen, og at nogen gider læse det - det er det, Google finder ud af.

Hvis man fx prøver at google "NAD C316BEE", som er en forstærker, jeg har testet, så kommer hififorfolket.dk frem på 1. side. Og det gælder også mange andre af vores tests.

Jeg har ikke brugt en krone på søgemaskineoptimering, og selvom jeg ved lidt om SEO, så er det ikke så kompliceret - jeg er bestemt ikke ekspert. Det handler "bare" om at lave en hjemmeside med godt og relevant indhold

Kommentar
Fra : Lamalie

Dato : 24-05-12 02:24

Og eksempelvis, brede sig ud på sider som denne og besvare din post. Jo mere du breder dig på nettet, i form af foraer, facebook, youtube etc. og folk linker til dig eller anvender det indhold du har på dit site, desto større er chancen også for at du bliver set og hørt af google Bittersnaps har helt ret, relevant indhold og "tag" så eventuelt også dine enkelte sider i backenden på det cms system du anvender. Held og lykke med SEO´n
Mvh Morten N Sørensen
www.lamalie.dk
www.soogco.dk