/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
zundapp (45 knallert)
Fra : henk123
Vist : 843 gange
60 point
Dato : 09-10-11 09:29

hej folkens :D

jeg har et stort problem!!

jeg har fået en zundapp (45 knallert), men der er ingen nummerplade på!

1. hvor kan man få det hende?
2. kan man få nummerplade på den hvis den er tunet ?
3. er der nogen der hved hvor man kan købe reservedele til sådan en :D

på forhånd tak m.v.h. ;)

Accepteret svar
Fra : MrAwesome

Modtaget 60 point
Dato : 09-10-11 19:20

1. hvor kan man få det hende?

Du kan få nummerpladen inden hos Motor Kontoeret hos skat. Der oplyser du knallertens stelnummer, og dit navn, og så burde du få en nummerplade sent med posten

2. kan man få nummerplade på den hvis den er tunet ?
Ja du kan godt få nummerplade på knallerten selvom den er tunet. Du får en bøde for at kører forhutigt. Husk på, kører du på en 45 knallert, og kører du 60% for meget end tidligt, det vil sige mere en 72 km/t hvor du må kører 45 km/t, så ryger kortet.

3. er der nogen der hved hvor man kan købe reservedele til sådan en :D

Knallerte ner en meget gammel, knallert, og tror desværre ikke du kan få dele mere til den, jeg har søgt på diverse sider, men fandt intet.

Håber at det besvaret dine spørgsmål.

Husk og lukke tråden og give point til den bruger der har besvaret dit spørgsmål bedst

Kommentar
Fra : henk123

Dato : 09-10-11 20:25

tusind tak :D

men jeg har lige ét spørgsmål mere, skal man have papier på den? :D

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 09-10-11 22:15

Hvis du ikke du ved hvor gammel den er, kan du ud af stelnummeret se årgang ud fra organgstabel.
Veteran knallert klubberne har som regel en tabel på deres hjemmeside.
Ellers skal du bare skrive stelnummeret så skal jeg skrive årgang til dig.
Det er rart at vide, hvis du skal finde dele til den f.eks. på stumpemarkeder eller hos veteran knallert klubbernes hjemmeside som medlem.

Godkendelse af svar
Fra : henk123

Dato : 10-10-11 15:29

Tak for svarene MrAwesome & EiHaBr