/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Cute FTP 8.3 og Dreamweaver
Fra : preb1944
Vist : 877 gange
100 point
Dato : 07-10-11 16:35

hej. Jeg kan ikke uploade min hjemmeside med cute ftp 8.3 eller andre versioner af cute ftp.
Host+brugernavn+passord korrekt ifg.udbyder.jeg bruger dreamweaver og rette siderne på og så save til min hjemmesidemappe på pc eren.F.eks.har index før været 4.63 kb og skal nu være 4.76.I cute overføres filerne fra venstre side 4.76 til højre og der spørges om jeg vil overføre til 4.76.jeg siger ja.nederst logger den på med grøn pil og 4.76.Slukker tænder computeren og den gamle version kommer frem igen (4.63).Går jeg i dreamweaver kommer jeg nu til at arbejde i min nye udgave 4.76 kb.
Håber dette kan forstås (jeg er ikke ekspert).Hvordan får jeg det til at fungerer.jeg brugte det i 2009 uden problemmer.Jeg har også prøvet slukke mit virusprogram medens jeg forsøgt at uploade siden,men uden resultat.
evt.tak for hjælpen hilsen Preben

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-10-11 17:32

Prøv med FileZilla (GRATIS) og vælg Binær overførsel i menuen Rediger > Indstillinger > Overførsler
http://www.filehippo.com/download_filezilla/

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 07-10-11 18:45

prøv at tryk på F5 når du står på siden på nettet.....

Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 07-10-11 19:05

Tak for svaret bentjuul. Troede næsten først du tog gas på mig ,men det virkede,så TAK

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-10-11 19:14

tak selv - nogle gange er det mere enkelt end andre gange......

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-10-11 19:15

selv tak!