/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Philips Streamium NP3500
Fra : cccf
Vist : 590 gange
100 point
Dato : 07-10-11 10:20

Jeg har tænkt mig at invistere i dette anlæg, men kan den afspille fra min HTC telefon.?
der står den kan fra iphone.
Jeg har en trådløs rouder, men skal jeg ikke have et specielt USB stik sat i på min PC.? der kan sende signalet til NP3500.?

Accepteret svar
Fra : stone47

Modtaget 50 point
Dato : 07-10-11 19:51

Lad as lige få et link så vi kan se hvad vi taler om.

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 08-10-11 08:04
Godkendelse af svar
Fra : cccf

Dato : 20-10-11 22:47

Tak for svaret stone47.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 21-10-11 09:17

Men det var jo ikke meget jeg fik svaret dig på dette og ingen andre har gjort det.
Så må jeg jo yde lidt her bagefter.
Jeg har lige kikket brugsanvisningen igennem. Langt det letteste er at sætte et netkabel fra router til denne enhed. Herefter kan enheden finde netradio stationer. Hvis du har en stationær PC så saml din musik på denne og lad enheden streame musikken herfra. Fra din HTC telefon er det nemmeste at forbinde den til PC.en og lade den optræde her som et diskdrev. herefter kan misikken spilles eller lige flyttes til PCens musik biblotek.
Enheden her skal tilsluttes til dit musik anlæg, som så spiller musikken.
wifi: her kan enheden også forbindes til dit net/router.
Der er de gamle måder at gøre det på men en krypterings nøgle. Det er det vi gamle har forstand på!!. Så er der kommet et par nye til hvor man finder en nøgle kode i routeren som tastes ind, eller omvendt en knap man trykker på og tingene løser sig selv, og der er oprettet en krypteret forbindelse mellen router og enhed.
Ja altså hvis router og enhed er fremstillet til dette og nogenlunde indeholder de samme standarder at gøre dette efter.
Håber at have rådet bod på mit manglende svar.
ellers spørg videre. Evt. med et nyt spørgsmåldette er jo lukket.
hilsen Steen