/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
puch maxi stempel
Fra : andreas598a
Vist : 1290 gange
50 point
Dato : 05-10-11 23:04

hej

jeg har fået fat i et tun stempel på 45 mm til min maxi og ville høre hvordan det skulle venda da der sidder 2 huller på den ene side af skørtet lige inden toppen.

på forhånd tak :)

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 06-10-11 04:39

Der sidder en pil øverst på det - det skal vende mod UDSTØDNINGEN

Kommentar
Fra : andreas598a

Dato : 06-10-11 07:50

ja men det er lidt slidt i toppen så kan ikke se nogen pil der

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 06-10-11 14:05

Citat
ja men det er lidt slidt i toppen så kan ikke se nogen pil der

SLIDT.....

Og det vil du bruge
Nå, men så vend siden med 1 hul ud mod udstødningen

Det kan forresten ikke gå galt - med at vende det forkert,
du kan bare ikke får den til at køre ordentligt

Accepteret svar
Fra : cclaus63

Modtaget 50 point
Dato : 11-10-11 01:56

jo det kan, mener ring gabbet skal vende mod indsugningen ellers så kører den fint i ca. 14 dage, men se på stempel ring gabbet, brug så din sunde fornuft, ellers så får du mange trækture og skal have fat i nogle nye cylinder, men ellers altid pilen mod udstødningen. org. udstødning så har jeg god erfaring med at bore nogle extra huller i forrøret. Med stor virkning på yamaha fs 1 og tun så flækket man den orginale udstødning, så det foreste kammer i udstødningen blev større, samme med kreidler 3 gear, nemmer for forrøret gik langt ind i potten, af med det, så hjalp det BARE, som "blindtarmen på pgo scotter" større forrør påCPI. hvert sit mærke div. små ting der gør det lidt sjover. MVH CCLAUS63

Kommentar
Fra : cclaus63

Dato : 11-10-11 02:03

mig bekendt, så skal de 2 huller i stemplet være beregnet til en speciel cylinder hvor de skal virker som der er 3-4 skyllekanaller, og der af skulle der jo gerne være en speciel cylinder med.

Godkendelse af svar
Fra : andreas598a

Dato : 11-10-11 08:27

Tak for svaret cclaus63.