/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Power Point vil ikke åbne hyperlink
Fra : TBjorn
Vist : 750 gange
74 point
Dato : 02-10-11 18:07

Hej!

Jeg har indsat et hyperlink i en præsentation, men når jeg klikker på det skriver den, at der mangler et program til åbning af linket. Det samme gør sig gældende i MS Word. Det er 2010.

Er der noget jeg skal have aktiveret, for at få linkene til at virke?

Mvh
Thomas

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-10-11 19:01

Ja du skal fortælle windows hvilket program der er det internet browser.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-10-11 20:36

Citat
for at få linkene til at virke?

Den NØJAGTIGE STI..
Er det et link til et program, så skal du nok tænke lidt på, hvem der skal åbne linket/ maskine
men når du ikke selv kan, må der være fejl og mangler, i stien til dine links...

Medmindre du mener LINKS, til en intern side i din fil.????

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-10-11 20:38

Citat
Er der noget jeg skal have aktiveret, for at få linkene til at virke?

Som regel altid få dem til at åbne sig i et nyt vindue.
Men det nytter jo ikke noget, når de ikke kan åbnes.

Kommentar
Fra : TBjorn

Dato : 02-10-11 21:55

Det er et link, til en side på nettet. Faktisk til en film på youtube.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 03-10-11 05:43

Peøv deres === code===
[YOUTUBE]dit link[/YOUTUBE]

Kommentar
Fra : TBjorn

Dato : 03-10-11 09:54

ej forstået nomore...

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-10-11 15:07

Prøv lige og skriv dit link herinde.

Kommentar
Fra : TBjorn

Dato : 03-10-11 15:11
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-10-11 19:37

Med min test .pps, bliver der åbnet et explorer vindue når jeg klikker på mit link. Kan du evt. uploade din .pps fil?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-10-11 23:02

Halloooo

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-12-11 16:12

HALLOOOO