/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP deskjet f2280
Fra : jensviggo
Vist : 716 gange
30 point
Dato : 01-10-11 08:31

Ja der bliver ved med at dukke problemer/opgaver op i denne verden, Jeg har en HP F2280 all i one.
Ok med det, til det daglige er den ok, men i går ville jeg prøve noget nyt, nemlig at udskrive med hvid ramme, det nægtede den. Den har følgende udskriftsmuligheder:almindelig daglig udskrivning-fotoudskrivning uden rammer-fotoudskrivning med hvid ramme- udskrivning tosidet (dupleks)-udskrivning af præsentation og hurtig/økonomisk udskrivning.
Hvis jeg vælger fotoudskrivning med hvid ramme, klikker på anvend, finder en side jeg vil udskrive, ja så kommer der er en hvid ramme på 1 mm til venstre i bunden en ramme på 3mm til højre en ramme på 12 mm og i toppen en ramme på 3mm.
Hvad har jeg så lige gjort galt, jeg skulle jo gerne have en ramme på 1 cm

mvh
jensviggo

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 30 point
Dato : 01-10-11 09:51

Din printer er magen til min reserve printer, jeg bruger altid et program til at udskrive fra og går meget sjældent ind i printer indstillinger, disse indstillinger skulle programmet gerne vælge for dig, for eksempel et foto program når jeg vil udskrive billeder, HP har et gratis program som måske er med på den CD du fik med printeren ellers kan den hentes gratis på nettet:
http://www.hp.com/united-states/consumer/digital_photography/free/software/index_ww_dan.html

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 22-10-11 10:33

Tak for svaret o.v.n..

det var jo ikke så svært!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-10-11 12:00

Selv tak, godt du fik udskrevet på den måde du ønsker