/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
EANfaktura
Fra : klemme2006
Vist : 704 gange
200 point
Dato : 27-09-11 21:01

Kan det virkelig passe? Vi modtager EANregninger og vores bogholder hævder at hun ikke kan sende fakturaerne til mig, som pdf eller noget der ligner! Jeg kan se et lille udsnit af hver regning ad gangen henover skulderen på en kontordame og så skyde på om det ligner noget jeg har bestilt. Så tosset kan et system, som skulle sikre bedre økonomistyring sgu´ da ikke være skruet sammen. Hårdt presset kan jeg få et print, som jeg så kan scanne og lægge i mine virtuelle mapper..

Hvordan får jeg de fakturaer at se? Punkt for punktanvisning ønskes

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-09-11 21:15

den bogholder fupper dig

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 200 point
Dato : 27-09-11 22:17

Citat
Vi modtager EANregninger og vores bogholder

Citat
Hvordan får jeg de fakturaer at se? Punkt for punktanvisning ønskes

Når der vælges print kan den jo printes på en pdfprinter og dermed vidresendes til dig i en email eller hvordan i nu vælger at håndtere den slags

Hvis der ikke allerede findes en pdfprinter på bogholderens system kan jeg anbefale f.eks:
Pdfcreator http://www.pdfforge.org/
eller
Primopdf http://www.primopdf.com/

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 28-09-11 07:53

1. Gå ind i menuen "Udskriv / Print"
2. vælg "udskriv /print til pdf"
3. nu fremkommer der en menu, som gør, at hun kan gemme dukumentet som pdf.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 28-09-11 08:39

Spørgsmål
- Ubesvarede   2
- Besvarede   69
- Annullerede   30
- Slettede   0
Ialt   101
Du behøver da ikke anvisning på annullering af spørgsmål.
vic200

Godkendelse af svar
Fra : klemme2006

Dato : 28-09-11 16:31

Tak for svaret EXTERMINATOR.

Hun indrømmede, men mente det var besværligt. Det er det så.