/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Adobe Phoshop Elements 9
Fra : Bille1948
Vist : 721 gange
200 point
Dato : 27-09-11 12:53

Kan man ændre de farver programmet selv anvender i menuer, baggrund mv.

Jeg synes kontrasten er for lille, og det gør det meget svært at læse, hvis det omgivende lys er bare lidt "skarpt".

Min baggrund er sort, og bogstaverne i menuerne er grå, så den næsten ikke er til at se, had der står.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 27-09-11 23:45
Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 28-09-11 06:19

Det kunne jeg måske, men så ændrer det sig jo også på alle mine andre programmer.

Ser den også ud hos jer, som hos mig?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 28-09-11 10:33

Normalt har programmet de såkaldte normale farver?
Har ikke hørt, at det skulle være sort/ gråt
så måske har du skiftet template i dit program

Prøv at læg et billede af det på nettet PRINT SCREEN og over i Paint
du kan uploade et billede her
http://www.gratisimage.dk/

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 28-09-11 10:34

Citat
Prøv at læg et billede af det på nettet

Prøv at læg et billede af det og læg det på nettet

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 28-09-11 16:33
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 28-09-11 20:23

Ja, det ser ikke for kønt ud

Men uden at have prøvet programmet,
så prøv at højreklik på dokumentet og`måske under egenskaber
rette på baggrunden
Ellers ville jeg mene at du har brugt/ installeret et forkert template =
et forud defineret udlæg til alle dine dokumenter...?

Har du, under NYT dokument - mulighed for at vælge template
så prøv noget ? der hedder standart/ på det sprog der er installeret.
Ellers kan du som skrevet, helt sikkert ændre det ved at højreklikke/ egenskaber for osv....

Ellers prøv dig frem her
http://www.google.dk/search?hl=da&sa=X&ei=KWuDTsK2MJCfOtqG7DY&ved=0CCsQvwUoAA&q=Adobe+Photoshop+Elements+9+tutorials&spell=1&biw=1016&bih=573

Der findes også
http://www.eksperten.dk/

http://www.google.dk/search?hl=da&sa=X&ei=KWuDTsK2MJCfOtqG7DY&ved=0CCsQvwUoAA&q=Adobe+Photoshop+Elements+9+tutorials&spell=1&biw=1016&bih=573#sclient=psy-ab&hl=da&source=hp&q=Adobe%2BPhotoshop%2BElements+forum&pbx=1&oq=Adobe%2BPhotoshop%2BElements+forum&aq=f&aqi=&aql=1&gs_sm=e&gs_upl=59359l91390l0l92156l95l25l1l0l0l15l250l3405l0.21.2l25l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=ead0fdf08d54c260&biw=1016&bih=573

Kan bare ikke forstå der ikke er kommet andre indlæg til dig.
De må sove herinde.

Kommentar
Fra : wanky

Dato : 29-09-11 00:44

Jeg anvender udgave 7, men mon ikke følgende også kan anvendes i din udgave?
Vælg
Edit
Preferences
General
Appearance Options

Her er der en skyder, hvormed man kan ændre bagrunden fra lys til mørk, Måske det klarer dit problem.
Der er også en checkbox, hvor du kan vælge om der skal tages hensyn til omgivelserne.
God fornøjelse. Det er jo et godt program.