/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Acceptabel ventetid på reparation?
Fra : Lassepg
Vist : 530 gange
50 point
Dato : 26-09-11 16:28

Hej.. Står i den situation at batteriet i min bærbar kollapsede. Jeg sendte derfor min computer ind til komplett.dk hvor jeg har købt den, efter 3 uger sendte de computeren tilbage uden batteri og sagde at de ville erstatte batteriet.

Det var jo helt perfekt MEN, nu er der i alt gået ca 2 mdr ialt og jeg har stadig ikke set skyggen af et nyt batteri. Har snakket med komplett.dk mange gange og den sidste undskyldning var at batteriet var i restordre og de vidste ikke hvor længe der ville gå..

Er det acceptabel ventetid? Det synes jeg ikke, nu er der gået 2mdr og de kan ikke give svar på hvor meget længere tid der vil gå.

Hvad synes I skal/kan gøre nu?? Har lige snakket med dem, hvor de kom med undskyldningen om restordre..

På forhånd tak..

Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 26-09-11 16:40

Hvad koster det batteri?

Kommentar
Fra : Lassepg

Dato : 26-09-11 16:43

Tror prisen ligger på omkring 1000 + - for et originalt..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-09-11 18:20

Hvad er det for en bærbar

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 26-09-11 18:54

Citat
batteriet var i restordre og de vidste ikke hvor længe der ville gå..

Så kan der sagtens gå et ½ år

Kommentar
Fra : Lassepg

Dato : 29-09-11 15:58

Selvom batteriet er i restordre, må der ikke gå et halvt år!! I forbrugerloven står der, at det skal laves indenfor rimelig tid, og mht til rimelig tid står der et par uger og muligvis lidt mere alt efter hvilken fejl det drejer sig om.

Men nu har jeg fået en aftale igennem med komplett, med udbetaling af nogle penge..