/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
High Speed video kamera... Men hvilket?
Fra : Jaffe123
Vist : 1222 gange
100 point
Dato : 24-09-11 13:42

Jeg søger et kamera der kan optage video i high speed. Om det er et foto eller videokamera er ikke det afgørende, da det er 5-10 sek. sekvenser. Kameraet skal bruges til løbestilsanalyser og ikke andet.
Der er følgende krav (ønsker):
1. Helst under 3000,00 kr
2. Video i High Speed
3. Egen strømforsyning
4. Skal kunne optage direkte på PC (eks. via HDMI, USB eller lignende)
Er der nogle der har et godt forslag?
Mvh Jesper

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-09-11 14:59

under 3.000 glem det

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-09-11 15:05
Kommentar
Fra : Jaffe123

Dato : 25-09-11 09:41

Jeg er klar over at et highspeed kamera koster, men under 3000, er ikke umuligt. Som du selv har linket til google har Casio Exilim lavet nogle, men jeg ville gerne se om der var andre muligheder. Mig bekendt kan Casios ikke gemme direkte på PC'en, men først på kort som man så sætter over i PC'en. Det besværliggøre jo processen noget.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-09-11 13:00

Citat
Mig bekendt kan Casios ikke gemme direkte på PC'en, men først på kort som man så sætter over i PC'en. Det besværliggøre jo processen noget.

Er du så doven

Kommentar
Fra : Jaffe123

Dato : 25-09-11 14:03

Det er ikke et spørgsmål om at være doven, men om at undgå spildtid og at tingene virker professionelt!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-09-11 07:44

Citat
Det er ikke et spørgsmål om at være doven, men om at undgå spildtid og at tingene virker professionelt

Sikke en gang ævl.

Kommentar
Fra : Jaffe123

Dato : 03-10-11 21:34

... og sikke da en gang positiv "hjælp" du kan producere. Du kan vel i bund og grund være ligeglad med hvorfor jeg gør som jeg gør. Jeg stiller et spørgsmål, som jeg håber at nogle kan hjælpe med. Hvis du mener at det ikke kan lade sig gøre, så er det fint at du siger det.
Da der ikke har været meget produktivt i det du skriver, tillader jeg mig at gentage spørgsmålet, for at høre om andre evt. har et indput til, om det kan lade sig gøre, eller om der evt. er andre muligheder.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-10-11 10:09

Når du ikke vil betale for prof udstyr, så kan det ikke lade sig gøre.

Accepteret svar
Fra : winetaster

Modtaget 100 point
Dato : 07-01-12 12:58

Hvis det er et enkelt projekt, kan du LEJE meget highSpeed-kamera for 3000 kr. - fåes op til 1.000.000.000 (1 milliard) billeder i sekundet - mvh W.

Godkendelse af svar
Fra : Jaffe123

Dato : 07-01-12 16:35

Tak for svaret winetaster. Jeg har godt nok anskaffet et Casio Exilim FH100, som gør det det skal, men du kom da i det mindste med et forslag på en løsning