/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Udskrift
Fra : Fynboerne
Vist : 616 gange
50 point
Dato : 20-09-11 15:32

Jeg har skiftet blækpatroner på min printer og nu skriver den en prøveudskrift ud, hver gang jeg tænder for printeren. Hvordan får jeg den til at stoppe med det?

Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 20-09-11 15:35

Min printer er en HP PSc 1510 All-in-One *S*

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-09-11 16:04

sikkert fordi du har afbrudt den i førsøget på at lave udskriften - lad den blive færdig inden du afbryder den ellers vil den forsøge næste gang igen...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-09-11 17:02

Den skal kalibreres, så den prøveudskrift skal lægges i scanner og indscannes, kig i manualen!

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 20-09-11 17:09

Læg siden med testmønster i forreste højre hjørne af glaspladen med sidens top til højre.

Tryk på knappen Start scanning.

HP All-in-One justering af blækpatronerne.

Genbrug eller kassér siden med testmønster.

Kilde:
Manual

Godkendelse af svar
Fra : Fynboerne

Dato : 21-09-11 19:27

Tak for svaret Klaudi.

Det var jo lige det, der skulle til. *S*

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-09-11 20:24

var så lidt