/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
administrator code
Fra : kivi
Vist : 566 gange
100 point
Dato : 20-09-11 11:31

jeg har købt en canon pixma mp495 som jeg har brugt via min dlink router men nu har jeg fået et nyt modem som er trådløst også men så virker printeren ikke trådløst mere jeg har prøvet at installere men så spørger den efter en administrator code og dem som jeg har prøvet vil den ikke godkende jeg har kigget i de bøger jeg har fået med men der synes ikke at kunne finde nogen coder så hvis er der en som kender den må de gerne sige hvor finder den

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 110 point
Dato : 20-09-11 11:34

klik på enter, skriv ingen kode

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 23-09-11 07:39

det hjælper ikke den siger der er code på printeren men jeg har ikke lagt nogen ind men kan man nul stille den

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 24-09-11 16:42

Tak for svaret Teil.