/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
usb nøgle
Fra : fixii8700
Vist : 1004 gange
20 point
Dato : 18-09-11 12:10

nogen der ved nogle hjemmesider hvor man måske kan få en usb nøgle gratis

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-09-11 12:26

hvad fa.. tror du

Kommentar
Fra : fixii8700

Dato : 18-09-11 12:31

der er da nogle steder

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-09-11 12:31

USB nøgler er kommet ned i en pris, hvor selv fattigrøvehar råd til en, når bare kravene til hukommelsens størrelse ikke er alt for stor!

Kommentar
Fra : clou

Dato : 18-09-11 12:43

Du kan da prøve at spørge i din bank - flere banker har nogle med (ikke ret meget kapacitet) som de bruger som reklame, ellers har jeg nogle stykker liggende, som du gerne må få - selvhenter

Clou

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-09-11 12:45

http://www.lk.dk/
Jeg har en reklame USB nøgle formet som lastbil og det er en de har udleveret gratis.
jeg har fået den af en som har fået den af en som.........................

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 18-09-11 13:26

Der er maser af firmaer, der får lavet reklame usb nøgler:

http://www.technilogo.dk/shopdisplayproducts.asp?id=47&cat=USB+N%F8gler

Spørgsmålet er hvem? Og om de så vil forære dig én?
Jeg kender et par firmaer, der har sådanne usb nøgler, hvor de har fået trykt logo på, men de giver dem ikke til hvem som helst. De giver dem kun til potentielle og eksisterende kunder.
Jeg tror, du må spørge dig for i netværket. Jeg tvivler på, at der findes et firma, der bare sender dig en gratis usb nøgle, bare fordi du henvender dig.

Jeg synes, det er en god idé at spørge i din bank.

Kommentar
Fra : slander

Dato : 18-09-11 18:59

Det nærmeste du kommer en gratis USB stick er måske denne her http://www.pointblog.dk/kampagner/faa-en-2-gb-usb-stick-for-kun-2-kr/OrderPage1.htm?ref=mikkelsenmedia husk at læs det med småt.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 18-09-11 19:23

Citat
husk at læs det med småt.

Der er mange gange blevet advaret mod disse sites her på Kandu!

Citat
Når du tilmelder dig, accepterer du at PointBlog kan trække 2 kr. for 14 dages VIP Gold-abonnementpå PointBlog.dk.

Efter prøveperioden vil dit VIP Gold-abonnement automatisk blive fornyet, med mindre du har opsagt det. Vi vil efter prøveperiodens udløb, trække 267 kroner hver 30 dag (svarende til 8,90 kr./dagligt), indtil du afmelder dit abonnement. Ønsker du ikke at få fornyet dit VIP Gold-abonnement, skal du derfor huske at opsige det inden for 14 dage fra bestillingstidspunktet.

Det kan ende med at blive meget dyrt, hvis ikke man er opmærksom!!!

Kommentar
Fra : fixii8700

Dato : 19-09-11 09:07

pifo hvor kan man afmelde det henne

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 19-09-11 09:14

Citat
pifo hvor kan man afmelde det henne

Ja, se det ved jeg ikke. Jeg er aldrig selv hoppet på limpinden. Ved bare at det har kostet mange mennesker store summer. Og alene dét, at du ikke umiddelbart kan se, hvor man afmelder det, synes jeg er problematisk.
Pointblog og Pointshop er mange gange hængt ud i medierne for at narre deres kunder. Alene her på Kandu er der kommet advarsler flere gange.

Bare læs her:

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=152100

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=157153

http://www.kandu.dk/tiphist.aspx?tid=21755

Kommentar
Fra : slander

Dato : 19-09-11 09:18

Du kan slette din bruger konto her http://www.pointblog.dk/Ofte-stilt-sporgsmaal.htm?jCjRtLlIjWA%3d men jeg ville for at være sikker kontakte deres support, for det kan være de vil have en skriftlig opsigelse fra dig.

Kommentar
Fra : slander

Dato : 19-09-11 09:22

Skrevet under betingelser.

Citat
Opsigelse af medlemskab og bindingsperiode
Du kan til enhver tid stoppe eller slette dit løbende abonnement. Der er således ingen bindingsperiode. Opsiger du dit abonnement, vil der ikke blive hævet penge for dit abonnementet, før det genaktiveres eller der oprettes et nyt. Opsigelsen af abonnement påvirker ikke den periode der allerede er aktiveret på din brugerkonto.

Bemærk dog, af tekniske årsager kan dit abonnement ikke afmeldes online de først 24 timer efter det er igangsat. Du kan dog altid opsige ved at ringe til vores kundeservice på telefon 89 93 92 20.