/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Driver til gl HP lazer printer
Fra : lham
Vist : 652 gange
100 point
Dato : 17-09-11 15:00

Haves : Ældre HP Lazer Jet 3 printer.( skrevet med 3 III )

Nu er driveren forvsundet grundet nogle nye HD diske installeret og ny XP.

Har søgt men kan ikke finde den rigtige-jeg kører Win XP Home SP3
det der kommer frem ser ud til at være til Win 3.11-og printeren er faktisk nok også fra den tid.

Hvor finder jeg driver ( helst gratis ) der kan bruges " nutildags "

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-09-11 15:25

Den driver har XP da indbygget..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-09-11 15:27

Citat
The following devices have digitally signed device drivers that are included in Windows XP.

HP LaserJet III PostScript Cartridge v52.2
HP LaserJet III PostScript Plus v2010.118
HP LaserJet III
HP LaserJet IIID PostScript Cartridge v52.2
HP LaserJet IIID PostScript Plus v2010.118
HP LaserJet IIID
HP LaserJet IIIP PostScript Cartridge v52.2
HP LaserJet IIIP PostScript Plus v2010.118
HP LaserJet IIIP
HP LaserJet IIISi PostScript v52.3
HP LaserJet IIISi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-09-11 15:46
Kommentar
Fra : lham

Dato : 20-09-11 15:34

Det er muligt den er indbygget i XP , men printeren kører ikke-skal gøre noget for at "hente den frem til brug for printeren " ?

Klaudi
Der kommer sådan noget SH text der mistænkeligt minder om noget fra DOS tiden-fatter ikke DOS eller hvad det går ud på !

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-09-11 16:50

Det er en selvudpakkende exe fil, opret en tom mappe og læg den deri,
dobbeltklik på den og vælg y for at udpakke filerne,
og så advares der om at man IKKE må udpakke filer til c:\windows eller c:\windows\system

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-09-11 17:03

Citat
Windows 3.1 only

Pas nu på

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 20-09-11 17:05

Citat
men printeren kører ikke-skal gøre noget for at "hente den frem til brug for printeren " ?

Ja - du skal installere printeren.....

Den er ikke plug og play

Så du installerer "ny hardware" - finder printeren og lader den søge efter driver.....

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 21-09-11 13:51

Tak for svaret refi.
Printeren er nu installeret
Printren har stået stille et par år og viser nu fejl : 50 service
så jeg stiller et nyt spørgsmål