/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Bærbar under straksafskrivningsgrænsen
Fra : madsbs
Vist : 585 gange
170 point
Dato : 22-05-03 11:40

Jeg er på jagt efter en bærbar PC til mit firma - den må meget gerne være under straksafskrivningsgrænsen på 10.500 ex moms (=ca. 13100 inkl. moms) og jeg er lidt i vildrede med hensyn til "mest kvalitet for pengene". Jeg vakler mellem mærker som Asus og Twinnote, da jeg har hørt at Vega og lign. discountmærker er lidt FOR billige. Samtidig vil jeg jo også gerne have både 2,4. GHz, 512 MB RAM og min. 40 GB HDDl, samt 15" skærm.

Er der nogen der har aktuel erfaring med Asus og Twinnote?

Kommentar
Fra : Superfly2000

Dato : 22-05-03 13:18

Hejsa

Jeg har selv købt en Twinnote ved www.1tegration.dk - den er helt kanon - de har en twinnote til kr. 10.795,-, men du kan nok godt lokke dem ned i 10.500, hvis du køber noget ekstra du kan få på en anden regning...

Kanon service - der er 2 års onsite garanti på dyret - den ligger på deres forside..

Hilsen

Superfly2000

Kommentar
Fra : cte

Dato : 30-05-03 02:20

jeg ville sige en IBM thinkpad a30 rykker kanon ,både film og spil køre den fortrinligt...

Kommentar
Fra : 0raxter

Dato : 24-06-03 23:39

Har haft en ASUS... Det er intet end problemer, hold dig fra den... Kan være nogle af dem køre godt, men har dårlige erfaringen med det !

Kommentar
Fra : madsbs

Dato : 25-06-03 23:05

Nu har jeg købt en ACER 430 og den kører ganske fortrinligt og har en fantastisk skærm (1400x1050).

Anbefalelsesværdig!!