/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvor er mailprogrammet henne?
Fra : VernerMeier
Vist : 718 gange
20 point
Dato : 16-09-11 08:44

Jeg tilmeldte mig Kandu på grund af at I havde et godt mailprogram, endnu har jeg ikke fundet det.
Måske er det falsk reklame.
Med venlig hilsen
Verner Meier.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-09-11 10:14

Aldrig, men Du kan jo sende en PM til brugerne hvis Du vil.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-09-11 12:36

Du har misforstået et eller andet, Kandu er et forum hvor du kan få hjælp eller selv hjælpe andre med både det ene og det andet, der er ingen programmer på Kandu

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 16-09-11 14:06

Brug evt www.klikpost.dk
Det fungerer godt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-09-11 22:08

Citat
Jeg tilmeldte mig Kandu på grund af at I havde et godt mailprogram

Et mailprogram er som regel noget som følger med et styresystem............

Kan du er ikke noget styresystem - men det er muligt at sende beskeder fra bruger til bruger.
Det er ikke mails direkte men du får en mail når nogen har skrevet til dig, og i kan så skrive frem og tilbage uden at de andre brugere kan se det.

Ps. Hvor har du set den "falske reklame".