/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Små løsskuds agernpatroner
Fra : erik.bbs
Vist : 2228 gange
100 point
Dato : 14-09-11 15:50

Hej med jer.

For mange år siden brugte jeg de små agernpatroner som startskud, nu har jeg bare ikke flere liggende, så mit spørgsmål er - - - -

Er der nogen der ved om man stadig kan få de små løsskuds agernpatroner, dem med stjerneluknig i toppen. ? Og hvor kan man evte. få dem

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-09-11 16:06

Spørg dem her Al-Qaedas

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 100 point
Dato : 14-09-11 16:59
Kommentar
Fra : sverola

Dato : 14-09-11 20:32

Har du størrelsen???

Drivpatroner 6.8/11M ( se disse på link under )

http://www.motek.no/wsp/motekweb/frontend.cgi?func=frontend.show&template=m_webprod_node&nodeid=90285

De ligner disse som er til Hilti boltepistol ( sømpistol )

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 15-09-11 17:28

Citat
Spørg dem her Al-Qaedas

hold kæft hvor dum, useriøs og uintelligent,.. ..

hvad vil du selv mene om at få sådan et flabet beskidt svar smidt i hovedet,

det er bare ikke godt nok,

det er direkte barnligt,..

Citat
Korrekt brug af forum.

Det forventes at brugerne kender til basal net-etikette
og tilstræber sig at skrive saglige, indholdsrige indlæg med relevans for trådens emne.
Brug af "1337-sprog" er ikke velset. Det er barnligt og belastende at se på.
Korte svar som nice, cool, LOL, OMG osv. Kan være okay til tider,
- men tegner der sig et mønster, hvor samme bruger ikke evner at skrive andet end disse "fyldindlæg",
vil det få konsekvenser.

Når emnet har været oppe tidligere.
Det hænder regelmæssigt at et emne eller spørgsmål har været oppe og vende tidligere.
Dette kunne givetvis være undgået, hvis ophavsmanden til tråden havde benyttet søgefunktionen.
Men derfor er det ikke nødvendig at andre forumbrugere gør opmærksom på det i hånlige vendinger.
Post et link til en tidligere tråd eller forlad tråden.

Der findes ikke dumme spørgsmål.
Ligegyldigt hvor indlysende et spørgsmål kan være i dine øjne, har ophavsmanden til tråden lov til at spørge.
Noget der er simpelt for dig kan nemt være kompliceret for en anden.
Ved direkte tåbelige emner og spørgsmål skal crewet nok tage stilling til trådens berretigelse.

Link ikke kun til Søgemaskiner.
Undgå korte svar såsom "Søg på Google!" og lignende der hverken hjælper eller biddrager til spørgsmålet.
Det sidestilles med spam og vi gider ikke se på det.
Det er meget ubehageligt for nye brugere at få et sådan svar smidt i hovedet.
Mange brugere skelner ikke mellem nye tilkommende brugere og brugere som har været på i længere tid.
Søg eventuelt selv på Google og post dine resultater i tråden.
Kort sagt, - behandl andre som du selv gerne vil behandles

Kommentar
Fra : erik.bbs

Dato : 16-09-11 17:30

Sverola, tak for dit svar, jeg er bare sikker på Hilti patroner er for store, men ellers tak fra
erik.bbs

Kommentar
Fra : erik.bbs

Dato : 16-09-11 17:45

EA_HS, tak for din støtte, ja Teil er bare een af dem man må ignorere, du ved mod tåber kæmper selv guderne forgæves

Kommentar
Fra : erik.bbs

Dato : 16-09-11 17:50

nomore,
Tak for linket vedr. små agernpatroner, jeg er sikker på det er lige dem jeg mangler, og vil bestille dem.

Tak for hjælpen erik.bbs

Godkendelse af svar
Fra : erik.bbs

Dato : 16-09-11 17:52

Tak for svaret nomore.

Lige det link jeg manglede, og de agernpatroner jeg søger, tak for hjælpen.

erik.bbs