/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Tjek lige dette ......uha uha
Fra : tbayh
Vist : 537 gange
50 point
Dato : 13-09-11 17:51

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-09-11 18:03

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 13-09-11 18:06

Det var da en lam kommentar Teil.....

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-09-11 18:10

Opraab fra Jehovah's Vidner.

M.

Ps. Har dog ikke læst hele smøren.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-09-11 18:12

Citat
Support Project Avalon - make a donation:

Så er alt vist sagt......

M.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 13-09-11 21:04

Hvad sker der lige her, det jeg mener er hvad skal vi med det? Hr tbayh.
Jeg forstår simpelhen ikke hvad vi skal med dette, hvad kan vi bruge det til? hvad der er mere interesandt hvad vil du bruge det til?.
alan57

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 13-09-11 22:08

Alan57: Det var da et underligt spørgsmål.....Du har jo vidst ikke set videon på siden ...

Kommentar
Fra : webm

Dato : 13-09-11 22:25

Citat
Hvad sker der lige her?

Hvad er det der er så interessant på den side? Fortæl - beret - udstøn - er det noget der beriger dit liv eller hvad?

Er det noget jeg bliver klogere af at se eller læse?

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 13-09-11 22:51

Jamen, se dog filmen ....

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 14-09-11 00:36

Nu må du holde op jeg har set filmen og jeg forstår stadigvæk ikke hvorfor du flipper sådan ud, det eneste jeg ser er nogle påstande plus nogle forklaringer der ikke kan bevises, en ting vil jeg lige sige og det er at den alm: ærkologiske verden mangler lidt af den fantasi der er her i alt for store mængder, der bliver nogen gange gjort grin med nogle af de mennesker der kommer med nogle andre forklaringer end den der lige er "normale" og det er synd, der er nogen gange hvor disse "private" forsker giver mere mening end den såkaldte "normale" mening og det er synd.
Jeg har lagt mærke til at alm: ægyptologer nogen gange kommer med nogle meninger der efter min ringe mening ikke holder vand, bla: er det sket at man har fundet nogle ting eks: en der fandt jeg kan ikke lige husske hvor mange, men lad os sige 10 ting og de 7 gav et billede når de blev sat sammen, men der var jo 10 stk og han kom med en lam forklaring om at de 3 af dem ikke passede fordi de tilhørte et andet billedet.
Hvad gør manden så jo han gemmer de 3 stykker sammen med en del andre han havde fået i overskud ved andre ting.
Denne mand er ingen ringer end ham der står for ledelsen af Cairo muserum han gik altid rundt med en hat der lignede den der blev brugt af Harison Ford, han havde dog ikke en pisk også og han forbød alle andre forsker at kikke i denne kasse hvor han gemte de ting han havde i "overskud" sådanne ting gør mig meget ked af det især fordi jeg selv går rigtigt meget op i Ægyptiske ting.
Så lidt fantasi ville ikke være i vejen netop her.
alan57

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 14-09-11 07:15

Hej alan...Tak for din kommentar. Jamen, mit flip er fordi jeg tænker at vi ikke er nået til vejs ende endnu hvad angår vores oprindelse, samt fortid. Og derfor er det spændende når "nye" ting dukker op. Jeg ved godt at der er lidt meget uforklarligt både i videon, og generelt på sitet. Men alligevel er jeg også af den mening at det er i orden at være lidt naiv nogle gange. Jeg er som regel skeptisk med et vist gram salt, men synes også det er spændende at gå nye veje, samt prøve at se det hele fra en lidt anden vinkel.

Men tak for dit svar:_)

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 14-09-11 18:57

Så er vi nok ikke så langt fra hinannen aligevel tbayh.
Selv tak.
alan57