/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Opskrift på cardig fra Farmers market
Fra : orbit123
Vist : 714 gange
20 point
Dato : 13-09-11 14:39

Kære alle
Er der nogen der kan hjælpe mig med en opskrift på følgende islandske uld trøje?

http://www.farmersmarket.is/products/29-Sweaters-knits/57-Fell-open

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-09-11 18:42

Den er ikke nem at finde, så desværre jeg har opgivet, medmindre du kan bruge noget der ligner.

Det tætteste jeg kan komme er denne, som ligner den sorte model fra Farmers.

http://netgarn.dk/product.asp?product=1231

Kommentar
Fra : orbit123

Dato : 14-09-11 10:19

Takker for interessen. Den fra Farmers Market er løst strikket hvilket giver et mere nutidigt look og gør den mere velegnet til indendørs brug.
KH Pernille

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-09-11 19:51

OK det er iorden. Jeg har en god strikkemor her hvor jeg bor. Hun kan af og til trylle.

Måske du skulle finde en af de der strikkebutikker der bor du bor.