/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
radio problemer
Fra : mauser98
Vist : 323 gange
20 point
Dato : 12-09-11 18:13

Hej
Jeg har et problem med radioen i vores opel vectra 97, den vil ikke finde mere end 2-3 kanaler.
Er det antennen det er galt med
Det er en VDO radio, det var også galt med den blaupunkt jeg lige har skiftet

Er der nogle der kan hjælpe.

Mvh
Mauser98

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 12-09-11 18:56

Det 100% din antenne

Kommentar
Fra : pims

Dato : 12-09-11 19:10

Jep, jeg holder på det som droslerne skriver. Du har vist skiftet radio forgæves..
Pims

Kommentar
Fra : transor

Dato : 12-09-11 19:12

Husk at basen på antennen skal have stelforbindelse. Ellers virker den ikke . Det duer ikke at forbinde den til stel et andet sted. Hvis antennen er aktiv med indbygget forstærker, skal den have spænding. en sikring til den kan være brændt af.

Kommentar
Fra : mauser98

Dato : 12-09-11 19:45

Ok hvis det er en sikring hvor sidder den så?

Det er ikke forgæves at skifte radioen da den nye har cd afspiller og den gamle kasettebånd.

Mvh
Mauser98

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 12-09-11 20:57

Hold LYTTEREN frem-ad

Så lytter SER du bedre, end dem der sidder og snakker mobil...
og til tider roder med alt muligt ANDET, der INTET har med bil-kørsel at gøre.

Kommentar
Fra : Cluz

Dato : 04-10-11 14:23

Fandt du ud af det for jeg har samme problem med min VDO Radio