/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
svcd -> iso/bin/cue
Fra : leifnel
Vist : 600 gange
50 point
Dato : 22-05-03 08:24

Jeg har en fil(m), der tilsyneladende allerede er SVCD-format.
Den har ihvertfald strukturen:
./EXT:
SCANDATA.DAT

./MPEG2:
AVSEQ01.MPG

./SVCD:
ENTRIES.SVD INFO.SVD LOT.SVD PSD.SVD SEARCH.DAT TRACKS.SVD

Hvordan får man den brændt på CDR

Nero og Roxio kan ikke se det som et samlet hele, men vil kun tage MPG'en, og den har forkert format, siger de.

Og hvordan får man overhovedet en fil på 823016588 bytes ind på en 700MB cd. Er det bare en klovn, der har rippet den?

Leif

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-05-03 08:33

Du kan vel bruge 2 cdèr!!

Bruger du Nero??

Mango

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-05-03 08:36

ups..fik ikke læst indlægget ordentligt..sorry!!

Mango

Kommentar
Fra : tla

Dato : 22-05-03 10:17

Jeg mener, du kan gøre følgende:

Opret ny SVCD i Nero.
Træk din DAT-fil ind i mappen, som hedder MPEG

Du skulle nu kunne brænde filmen i SVCD-format!

Kommentar
Fra : technet

Dato : 22-05-03 12:24

læs alt om det på denne side
http://www.dvdrhelp.com

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 22-05-03 13:17

Hej leifnel

Med hensyn til størrelsen og Nero har jeg svaret i dette spørgsmål. Prøv at tage et kig på det

http://www.kandu.dk/dk/spg/15555

Som jeg læser det, er det tydeligt at du skal bruge en 850 Mb CD-rom.
Husk at ikke alle brændere kan brænde CD-r større end 700Mb

mvh srhansen

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 22-05-03 13:27

Hej.
Du skriver om selve strukturen på din svcd som jeg går ud fra at du har fra en cue fil. Det er muligt at brænde dette image uden at bruge nero. Der findes et meget bedre program til sådanne images. Prøv evt. Fireburner som kan downloades som en trial fra denne adresse: http://www.fireburner.com/
Den skal sq nok kunne brænde din svcd så let som ingen ting. Bare husk at du ikke må overbrænde dit medie da det kan beskadige din brænder. Der er en option til dette i fireburner som er slået til ved standard så det kan ikke lade sig gøre at overbrænde dit medie så længe den option er hakket af med et flueben.

Med venlig hilsen
JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : Rygiel

Dato : 27-07-03 17:58

Jeg bruger et andet program til dette. VCDEasy. Det er bare det bedste, både til VCD og SVCD. Og der findes desuden utallige tips til denne "hobby" på www.vcdhelp.com