/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Fly i Thailand
Fra : lexiben2
Vist : 925 gange
50 point
Dato : 10-09-11 20:49

mangler en god hjemmeside med mulige inrigssflyvninger i Thailand.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-09-11 21:12

Jeg synes denne ser meget fornuftig ud, du må selv klikke rundt

http://www.thaiguide.dk/billet/indenrigsfly.htm

Accepteret svar
Fra : tinolarsen

Modtaget 50 point
Dato : 13-09-11 07:49

Har gode erfaringer med www.bangkokair.com - Hvor skal du hen dernede..

Var på Koh Samui i marts, hvor der var voldsom regn, og hvor lufthavnen var lukket i 2 dage.. - Vi købte en ekstra billet til Bangkok, og da vi ankom til Bangkok havde vi så en der først galt dagen efter - og vi kunne faktisk få pengene retur..

Var sku ikke gået med lavpris selskaber herhjemme i europa...

Ellers tjek momondo.dk

Godkendelse af svar
Fra : lexiben2

Dato : 16-09-11 15:47

Tak for svaret tinolarsen. jeg tager en rundrejse i Thailandske bugt, og vil sluttte i phuket, og flyve til Bangkok.

Kommentar
Fra : DorteNielsen

Dato : 01-01-12 12:31

Hej
Måske er svaret for sent - hvis du allerede er rejst

Vi har rejst i Malaysia og Thailand flere gange - og har kun haft gode oplevelser med www.airasia.com
Det er Thai Airs lavpris-selskab. Alle deres fly er fra 2000 og frem
Særlig god service da vi i 2006 kørte galt og rejste fra Malaysia til Bangkok med selskabet.

De er også billige at rejse med.
Ca. kr. 900 for Singapore-Bali /retur
Kan anbefale dem på det varmeste.

God tur!