/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Kan ikke se mine egne search i IGoogle
Fra : bimbobo2
Vist : 740 gange
50 point
Dato : 09-09-11 09:40

Hej,
siden i morges kan jeg ikke længere se mine tidligere search i IGoogle side.

Jeg har deaktivere "google instant", og gemt men det viser stadig Googles og ikke dem jeg har
tastede selv.
Jeg har run CCleaner, startede forfra igen, ved at tilføje thema og gadgets jeg altid har haft, bagefter i "søge indstiilinger" fravalgt "Google Direkte/instant" gemt.. men stadig intet godt.

Jeg har Win 7 64-bit, IE9 og som sagt alt var OK i måneder indtil i morges.

Startside er http://www.google.dk/ig...

Kan der køres et script eller andet som for ALTID deaktivere google instant eller direct... eller hav nu den hedder+

På forhånd tak
Mvh

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 10-09-11 11:04

Har du set efter om du har sat din pc til at tømme den
for søge resultater og midlertidige internet, ved nedlukning af din pc.
prøvat se under internet options / autokomplite, ved ikke om det kan hjæle

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 10-09-11 11:05

Citat
options / autokomplite,

Undet CONTENT

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 10-09-11 12:07

..det viser sig, at Google har ændret mange ting og mange har samme
problemer som mig..

Er der et script til IGoogle? Jeg bruger dette nu http://www.google.dk/webhp?complete=0
men det virker ikke for IGoogle.
Mvh

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 13-09-11 18:35

..det virker ikke med IE9+IGoogle..
Jeg kan ikke disable Google Direkte på ingen måde med IGoogle

Fandens kunne tag Google nogle gange.

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 13-11-11 15:29

Stadig ingen, som har fundet en løsning for at deaktivere Google Instant i IGoogle og IE9??