/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Udskrivning af e-mail
Fra : Erikspoulsen
Vist : 397 gange
100 point
Dato : 08-09-11 12:17

Jeg har følgende problem: Når jeg vil udskrive en e-mail, får jeg kun udskrevet "hovedet" men ikke selve indholdet. Problemet er pludselig opstået. Udskrivning har ikke tidligere vold problemer.
Jeg anvender Windows live mail 2011

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 08-09-11 12:24

Jeg kender godt nok ikke Windows live mail 2011, men prøv at vælge teksten med cursoren - altså indholdet i mailen og prøv så at printe igen.

Kommentar
Fra : Regnskabsrasmus

Dato : 08-09-11 19:43

Som pifo sagde så kan du makere teksten og under printindstillinger vælge at printe makeringen, så får du i hvert fald teksten ud.

/Rasmus