/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Kyndig hjælp til Puch Maxi problem
Fra : 411th
Vist : 643 gange
40 point
Dato : 05-09-11 20:35

Er lige blevet færdig med at sætte en Maxi K i stand og har problemer med at få den til at trække ordenligt og gå i tomgang når den er blevet driftvarm - efter 2-3 km kørsel.
Den starter perfekt - vi dog gerne have lidt choker - men tager normal gas efter 30 sek. opvarmning.
Alt er skiftet i motor og og karburator (rund model), udstødning og forrør er helt nyt - ny cylinder, nyt stempel og ringe, nyt tændrør, luftfilter har ny filter indsats, alle ledninger er skiftet, tænding er dog genbrugt.
Alle pakninger er på plads og nye. Alt er standard og der er ikke lavet ændringer på motoren..
Pga den manglende trækkraft falder tophastighed til ca. 25 km/t på lige vej - og helt ned til 15-20 km/t ved stigninger.

Håber der er en kyndig Puch nørd der kan hjælpe med kvalifiseret forslag til løsning at mit problem.

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 50 point
Dato : 05-09-11 20:40

spørg scootergrisen han ved det sikkert bedre end så mange andre..

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=269335
http://scootergrisen.dk/

Godkendelse af svar
Fra : 411th

Dato : 05-09-11 20:51

Tak for svaret nomore.

Kommentar
Fra : nomore