/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
service pack 3
Fra : emptynes
Vist : 416 gange
50 point
Dato : 05-09-11 15:42

Har fonydelig formateret ,alt gik som det skulle ind til jeg ville installere service pack 3 , gik systemet ned og jeg måtte fjerne den i fejlsikret tilstand .
Jeg bruger xp Home,med service pack 2
Hvad kan det skyldes
mvh
Emptynes

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-09-11 16:02

Har du en firewall?
Har du SP 3 på en cd eller henter du den direkte fra nettet
Er SP 3 samme sprog som din XP

Du kan hente SP 3 her og gemme den på en cd eller andet
http://windows-xp-sp3.dk.malavida.com/mvdwn/4170-windows

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-09-11 16:04

Den skal bare startes og det kører af sig selv
Har selv lige brugt den, også med en XP SP2

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 05-09-11 16:54

Hvis du har en Dell, Compaq eller en HP med AMD CPU, kan jeg anbefale dig at læse dette>>>
http://www.blogsdna.com/130/fixing-endless-reboot-microsoft-service-pack-3sp3-bug-for-amd-users.htm

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-09-11 21:04

Du skal downloade sp 3 og gemme den på harddisken. Derefter tager du netledningen ud. Og så installerer du den. Husk ikke være på nettet. Så skulle det lykkes. Det gjorde det for mig.