/ Forside/ Karriere / Udlandet / USA / Spørgsmål
10  wacher 144
Vedrørende kuffertmærker
Fra : ilgp
Vist : 3254 gange
100 point
Dato : 04-09-11 16:57

Hej. Vi er nogle stykker der har diskuteret udfyldning af kuffertmærker fordi vi har nogle venner der skal derover næste måned. Mener man skriver sit navn og stedet hvor man skal bo. Men vi er ikke enige om hvor vidt flynumrene også skal stå der? Der er en mellemlanding derfor 2 flynumre? Er dert en som ved noget om dette?
Mvh ilgp

Accepteret svar
Fra : ziggy99

Modtaget 110 point
Dato : 04-09-11 17:15

I skal skrive jeres destinations adresse og navn så mistet bagage kan komme frem til jeres ferieadresse. Jeres historik og øvrige data fremgår af stregkoden på kufferten og jeres tilsvarende kvittering

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 04-09-11 18:54

Tak for svaret ziggy99.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 04-09-11 19:11

nu kan jeg se du har accepteret, men
hvis du har købt billetten online skal du ikke skrive noget overhovedet,

Kommentar
Fra : transor

Dato : 04-09-11 19:14

Den er farne rejsende har et fast og holdbart mærke med hjemmeadresse, mail og telefonnummer.
Dertil en løs seddel med den midlertidige destination, som bagagen skal til, hvis den er forsinket.

Ind i bagagen lægges en tydelig deddel med samme oplysninger.

Det sker at bagage går i stykker og alle sedler udenpå er væk.
Det er utroligt så hårdhændet det undertiden behandles i lufthavne.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 04-09-11 19:30

alle relevante oplysninger, fremgår af den 'kuffertbon' du printer ud,
som ekstra sikkerhed kan man skrive alle oplysninger, incl email,
på en seddel inde i kufferten, i tilfælde af problemer,

de fleste tjekker jævnligt deres email, enten i lufthavnenes wi-fi,
eller nærmeste netcafé / hotel.