/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
Anatomi dukke.
Fra : Superfreak
Vist : 2374 gange
50 point
Dato : 01-09-11 19:13

Hej alle sammen.
Jeg har gået lidt rundt og ledt efter en anatomi dukke. Den jeg har fundet på denne hjemmeside; http://www.hometrainingtools.com/visible-woman-model/p/CM-VIWOMAN/ - er lige dét jeg leder efter. Men så vidt jeg kan forstå, sender de ikke til Danmark.

Er der nogen der har et bud på hvor jeg kan finde en sådan dukke. Gerne bedre.

Håber der er nogen der kan hjælpe.
På forhånd tak.

mvh Superfreak (:

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 01-09-11 19:25
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 01-09-11 19:26

Citat
Men så vidt jeg kan forstå, sender de ikke til Danmark.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 01-09-11 19:40

Ellers spørg din Læge, han har sikkert en 'gammel' stående derhjemme,
fra studie tiden, ellers mener jeg at have set dem på Danske sider,
der sælger Medicin udstyr/ bænker/ kanyler og andet godt 'til Læger'

Kommentar
Fra : granner01