/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Priser for vedligehold af pudset hus?
Fra : mostmighty
Vist : 438 gange
30 point
Dato : 31-08-11 20:18

Jeg har læst, at man skal forvente at vedligeholde et pudset hus hver 3.-5. år for revner, sprængninger m.v.

Men hvordan foretages sådanne reparationer?

Og hvad skal man egentlig forvente at skulle betale for dette ved hver vedligeholdelses-omgang på et hus som f.eks. er 140 m2 i grundplan?

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 30 point
Dato : 31-08-11 21:39

det kan man ikke uden videre sætte pris på. hvis det er et hus der revner meget, vil det selvfølgelig medføre større udgifter.
en murer koster i omegnen af 500 i timen incl. moms og der går hurtigt et par dage med lidt småting. dertil kommer evt. stilladsleje og materialer.
men det er nu ikke så svært at gøre den slags selv.

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 31-08-11 23:53

Anskaf "Bogen om huset" af Søren Vasegaard. Jeg vil tro, den betaler sig ind ret hurtigt, især hvis du havde planer om at plasticmale eller noget i den . jeg kan røbe, at det skal du IKKE!
vh
pbp

Godkendelse af svar
Fra : mostmighty

Dato : 26-12-11 19:21

Tak for svaret trimare46.