/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
opdræt af fisk
Fra : claus50
Vist : 483 gange
140 point
Dato : 29-08-11 01:33

Hej er der nogle der kan fortælle mig hvordan de store opdrættere opdræter fisk lige fra starten og om de selv befrugter dem eller hvad det har gjort mig meget nysgerig håber at der er nogle der ved det eller hvor man kan få det oplyst

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 29-08-11 03:26

Citat
de store opdrættere opdræter fisk lige fra starten

Og så SNAGGER vi åbenbart ikke om GUPPYÈR/ eller hvad.

Prøv det lokale DAMBRUG

Citat
opdræter fisk lige fra starten og om de selv befrugter dem

Vit´s eller alvor

Ellers skal du virkelig ofre penge, på akvarier og (lokalt vandrenseri)
Og så skal du STORT set være en _ kendt person = som forhandlere
TØR handle med```resten kommer af sig selv/ og en dårlig levering koster samtlige kontakter.
Det tager bare mange ÅR og gode kontakter/ venner.
Og som regel får du kun et DET KUNNE GØRES BEDRE tilbage,
så det skal du have som en REN HOBBY, ellers går det galt.
Kender mange, der har har prøvet med hjemme-avl
og ingen er sluppet godt fra det = minus i tegnedrengen og stor regning
til EL og VAND

Men prøv dig frem, eller kontakt den nærmeste LOKALE (hobby-avler)
Dansk Akvarie Avlere? = et eller andet/ din BY

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 29-08-11 05:48

Ring til et Dambrug og spørg.

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 29-08-11 16:08

hej

jeg skriver lige et indlæg, så jeg kan følge med i debatten, interesser mig også for fisk.

cimbombom