/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Brugerdefinerede gummimasker.
Fra : peow
Vist : 2173 gange
20 point
Dato : 20-08-11 18:52

Jeg leder efter en hjemmeside som sælger gummimasker.
Bare ikke den type der er totalt hæslig at se på, men hvor de faktisk ligner 'normale' folk.
Full-face da man skal kunne skjule maskekanten med make-up, da det skal bruges til pranks på vennerne :P

Jeg har ledt Google igennem for hvad jeg nu kunne finde på at søge efter, og fandt kun de hæslige, af kendte - som også var hæslige, eller latexmasker som jeg ikke skal bruge.

Hvis der er nogen der kender en hjemmeside som har et 'normalt' udvalg, eller kan producere en efter billede, vil det være fedt.

Jeg har desværre kun 20 point at kunne tilbyde, da brugeren er nu og kun oprettet for dette.

-Peow.

Ps, jeg aner ikke hvilken sektion det her skulle i, så tog den jeg fandt mest rigtig - websites :P

Accepteret svar
Fra : JanusN

Modtaget 30 point
Dato : 20-08-11 19:14
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-08-11 19:27

Bankrøver måske ?

Kommentar
Fra : peow

Dato : 20-08-11 20:51

Du sjov Tell. Nej, ikke noget kriminelt.

Godkendelse af svar
Fra : peow

Dato : 20-08-11 20:53

Tak for svaret JanusN.