/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvad skal jeg vælge?
Fra : daniel-1007
Vist : 745 gange
20 point
Dato : 18-08-11 17:34

Hej allesammen. Jeg står her og kunne tænke mig en "oldschool" knallert ved siden af min scooter. Så jeg går og tænker på en Suzuki fz50, Honda melody og en Yamaha passola. Og jeg gider ikke og have en puch maxi da jeg heller synes mere om de her. Men kan i fortælle mig hvilken en jeg skal vælge? På forhånd tak.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-08-11 17:54

Citat
Men kan i fortælle mig hvilken en jeg skal vælge?

Den du syntes bedst om....

Kommentar
Fra : daniel-1007

Dato : 18-08-11 18:34

Men det er svært synes jeg.. jeg synes mest om en passola men kan ikke finde en i ordenlig stand..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-08-11 19:00

Livet er fuld af svære valg....

Kommentar
Fra : daniel-1007

Dato : 18-08-11 19:33

Ja det har jeg nogengange fundet ud af,,

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 19-08-11 06:08

Hvis det var mig ville jeg have en PUCK 3 gears, den lille altså.
alan57
PS hvor kan du finde de gamle knallerter?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-08-11 10:33
Kommentar
Fra : daniel-1007

Dato : 19-08-11 20:11

alan57: Ja men har selv haft en puch (maxi p) (glemte at skrive det her) og den kørte først ordenligt efter mange timers arbejde og brug af penge..

og desuden koster en 3 gear meget mere end de her 3 overnævnte, og jeg har ikke lært af køre med gear desværre..

Nomore: Nej tak tror jeg

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-08-11 20:57

Citat
og desuden koster en 3 gear meget mere end de her 3 overnævnte, og jeg har ikke lært af køre med gear desværre..

Det tager 2 minutter = eller aldrig

Citat
Nomore: Nej tak tror jeg

Mere OLDTIME trivler jeg på det bliver,
Citat
kunne tænke mig en "oldschool" knallert

MEN.......
Hvor / hvad, helt præcis er det du er efter, kender mange steder, hvor du kan få
noget i den stil, du efter lyser, for ikke mange penge (1000.- og op)
alt efter hvordan de ser ud osv.

Har selv *næsten* købt en Melody for knap 500.-
men der skulle ofres ? LIDT på den, og det orker jeg ikke mere.

Kommentar
Fra : daniel-1007

Dato : 19-08-11 22:27

Det jeg mener med "oldschool" er en fed gammel knallert men ikke alt for gammel 15-30 år.

Jeg kigger næsten kun på dba og finder sjældent nogen billige knallerter det jeg søger: fz50,melody,passola

Hvordan fik du din melody så billigt? dem inde på dba koster 3-5000 kr (i nærheden hvor jeg bor)

prismæssigt er vi 1500-3500 kr da jeg er bange for at bruge for mange penge..

Mvh

Accepteret svar
Fra : alan57

Modtaget 20 point
Dato : 20-08-11 16:26

En lille puck 3 gears er ikke svært at lære og køre på plus den er ca 15-30 år gammel, så den er faktisk lige det du søger efter.
alan57

Kommentar
Fra : daniel-1007

Dato : 20-08-11 21:21

Men vil godt prøve et andet mærke end puch, selvom man kan få mange dele til dem

Kommentar
Fra : daniel-1007

Dato : 23-08-11 16:40

Du får bare de her point alan57 aner alligevel ikke hvad man skal bruge dem til..

Godkendelse af svar
Fra : daniel-1007

Dato : 23-08-11 16:41

Tak for svaret alan57.