/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
syn af en derbi.
Fra : mr.røgen
Vist : 773 gange
10 point
Dato : 18-08-11 13:20

hej alle.

jeg skal købe en brugt derbi senda, men der er ingen plader på nu, og det skal der.

så er spørgsmålet: skal den til syn før den kan få plader på, og hvad sker der hvis den er pillet lidt ved så den køre noget hurtigere.? :D

det ville gøre mig lykkelig med et ærligt og seriøst svar :D

tak på forhånd :D

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 20 point
Dato : 18-08-11 13:23

Hvorfor annulere et spørgsmål og stille det samme igen

Hvis du køber en brugt motorcykel, scooter eller stor knallert, skal den IKKE synes i disse tilfælde:

den er mindre end 5 år gammel
den er mellem 5 og ti år gammel og godkendt ved syn inden for de sidste to år
den er mere end ti år gammel, men godkendt ved syn inden for et år
den skifter ejer til ægtefællen eller bliver overtaget i forbindelse med dødsfald eller skilsmisse/separation. Samboende kan overtage hinandens køretøjer, hvis de har haft fælles bopæl de sidste fem år, eller (i forbindelse med dødsfald) har boet sammen de sidste to år før dødsfaldet.

Citat
hvad sker der hvis den er pillet lidt ved så den køre noget hurtigere.?

Så er man ikke så dum man kører til syn

Godkendelse af svar
Fra : mr.røgen

Dato : 18-08-11 13:32

Mange tak for svaret refi.

det var en stor hjælp :D

Kommentar
Fra : mr.røgen

Dato : 18-08-11 13:44

skal man have papire på den hvis der skal plader på.? :D