/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
2 skærme
Fra : thoustrup
Vist : 755 gange
100 point
Dato : 14-08-11 19:39

Jeg har en skærm jeg gerne vil sætte sammen med min pc, på den måde at jeg vil få et langt/bredt billede, sådan at jeg kan arbejde med flere åbne vinduer, uden at de skal være så små på en skærm. Men sådan som jeg har det nu, det som 2 ens skærme, der viser det samme på begge. Hvad skal jeg klikke på og mere, for at få det til at virke som en bred skærm?

Kommentar
Fra : Kayel

Dato : 14-08-11 19:57

Hej, kommer lidt an på styresystem, men har du Vista / Windows 7
så følg denne guide, den forklarer det hele (dog på engelsk)
http://techie-buzz.com/tips-and-tricks/change-dual-monitor-position-in-windows-7.html

Kommentar
Fra : thoustrup

Dato : 14-08-11 19:58

Jeg har en XP

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 110 point
Dato : 14-08-11 20:28

Som jeg husker det:
Højreklik på skrivebord > egenskaber > du kan se to skærme > klik på identificer > peg på din skærm 2 > og så noget med del over denne skærm.................

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-08-11 20:36

Eller udvid over denne skærm.

Godkendelse af svar
Fra : thoustrup

Dato : 14-08-11 21:16

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind