/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Reservedele til dampcigaretter.
Fra : ebg_888
Vist : 1168 gange
200 point
Dato : 08-08-11 15:27

Min mand er startet på dampcigaretter (elektroniske cigaretter), og det er gået over al forventning.

Har røget 50 (tobaks-) om dagen, men er nu nede på 5.

Vi køber dampcigaretterne på nettet, og det er ok, men jeg kunne godt tænke mig at finde en fysisk forretning, hvor man kunne købe alle reservedelene - batterier, filtre osv.

Det er jo lidt af en jungle at finde de dampcigaretter, der passer én bedst, og så ville det være lettere at have en ekspedient at spørge til råds.

Har kigget en del på internettet bl.a. under tobakshandlere, men uden held.

Jeg ved godt, at Bilka og andre supermarkeder sælger startpakker, men det er ikke det, jeg søger.

Kender I til en specialforretning, fx i København?

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 210 point
Dato : 08-08-11 16:00

Hejsa.
Ja gå i Netto. Der har vi købt vores.
De har et helt sæt for 100 kr. inc. 10 filtre.
Billigere får du det ikke.

Kommentar
Fra : supermusen

Dato : 08-08-11 16:02

Jeg er ikke 100% sikker, men jeg synes at jeg har set det i El-giganten. Jeg kan godt nok ikke finde det på deres hjemmeside, men prøv evt. at ringe til dem.

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 08-08-11 16:08

Startsættene er købt, det er mere reservedelene, der er brug - såsom batterier, forstøvere og filtre - og almindelig vejledning.
Der sker jo hele tiden nyt indenfor det område.

Reservedelene kan man jo ikke få i supermarkeder, og min erfaring er, at de fleste startsæt, som man kan få i supermarkeder, ikke er meget værd - kun sjove at prøve for at se , hvad det drejer sig om

Kommentar
Fra : supermusen

Dato : 08-08-11 16:41

jeg mener nu også, at det var det, jeg så i El-giganten, så jeg synes du skal prøve at ringe til dem og høre.
Held og lykke med det
Hilsen
Supermusen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-08-11 18:03

Citat
Startsættene er købt, det er mere reservedelene, der er brug - såsom batterier, forstøvere og filtre - og almindelig vejledning.

Det kan du jo netop tage fra startsættet. Det fås ikke billigere

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-08-11 18:14

Jeg har set dem hos Elgiganten.

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 08-08-11 18:16

Startsættene er ikke købt i supermarkeder, da de generelt er for dyre og dårlige
- så vidt jeg ved

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 08-08-11 19:07
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 08-08-11 19:09
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 08-08-11 19:10
Kommentar
Fra : supermusen

Dato : 08-08-11 19:22

Hej Smuller, Det er en fysisk forretning, som der bliver spurgt efter

Jeg har lige haft besøg af en ven, der mener, at man kan købe tilbehør hos en Tobakshandler i nærheden af Nyhavn. Jeg ved ikke om det siger dig noget? Jeg kender desværre ikke adressen

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 08-08-11 19:39

Citat
Hej Smuller, Det er en fysisk forretning, som der bliver spurgt efter

ok- det havde jeg ikke lige opfattet var et must

Kommentar
Fra : ove112

Dato : 08-08-11 19:56

Netto har refiler der køber jeg

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-08-11 20:26

Citat
Netto har refiler der køber jeg

Det HAR jeg jo skrevet

Godkendelse af svar
Fra : ebg_888

Dato : 05-09-11 20:51

Tak for svaret piaskov.