/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Københavnerbilleder
Fra : fotografen
Vist : 4562 gange
155 point
Dato : 20-05-03 21:48

Hvem har hørt om Lis Bjergsted og er det regtigt at hun maler billeder fra København

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 20-05-03 21:53
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 20-05-03 22:35

Hej igen
Lis Bjergsted er godt nok svær at finde på diverse kunstner links. Hvis du behøver flere oplysninger omkring LB, så var det nok en god idé at kontakte Christian Hansen fra Det Lille Galleri, Tlf 7572 5234 eller via e-mail dlg@kunst.dk
Billedet af LB ku' godt se ud som om det var fra Nyhavn, det har Art. No. N073 og er fra 1955

Lykke til...
Søren

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 155 point
Dato : 25-05-03 15:44

Hejsa, sidder lige og rydder op i mit system, og kan se dit spørgsmål stadig står åben (Kommentar ikke accepteret endnu). Er dette p.g.a. en forglemmelse eller fordi vores / mit svar ikke er fyldestgørende nok??
Hygge... og fortsat god weekend
Søren

Godkendelse af svar
Fra : fotografen

Dato : 26-05-03 08:36

Tak for svaret CLAN.